איזו הגברה ותאורה צריך למופע סטנדאפ?

הופעת סטנדאפ בשונה מהופעה מוזיקלית היא הופעה של One Men Show, ולכן גם ההגברה והתאורה שונים שמיים וארץ, ודווקא לטובה אם חושבים על זה בגדול, כי כל מה שסטנדאפיסט צריך בשביל להופיע זה מיקרפון ורמקול שיעשה את העבודה.

הסטנדאפיסט חייב הגברה!

ואין בכלל שאלה, גם כאשר מדובר על הופעה בעבור 10 צופים וגם כאשר מדובר על מופע של 50 אנשים, הצורך במיקרפון והגברה בעבור האמן הוא קצת יותר מווליום, מיקרפון הוא כלי העבודה של הסטנדאפיסט ובלי זה אין אפשרות שהסטנדאפיסט יגיע לעבודה, יום חופש עלינו 😉

ומה לגביי תאורה?

כאן נשאלת השאלה האם מדובר על הופעה בשטח פתוח באור יום? או האם מדובר על הופעה באולם סגור או בשעות החושך, לרוב במידה ומדובר על הופעות פרטיות קטנות ביתיות אז הצורך בתאורה הוא פחות הכרחי היות והתאורה הקיימת מאפשרת את קיום המופע, אך באולמות, במות וחללים גדולים ייתכן ויהיה צורך בתאורה שתתלווה להגברה כחלק בלתי נפרד, בדקו זאת מול מנהל ההצגה.

השכרת ציוד הגברה – אופציה מעולה להופעות גדולות

יש לכם הופעה גדולה ואתם צריכים הגברה ותאורה? האפשרות של השכרת ציוד מספק ציוד הגברה היא האופציה הטובה ביותר בעבורכם שככל הנראה גם תשתלם לכם כלכלית בכיס, אבל לפני שמבצעים את השכרת הציוד חשוב מאוד לרשום בצד את הפרטים הבאים ורק לאחר מכן להתחיל במסע החיפושים אחרי מערכת ההגברה האולטימטיבית, והם:

כמובן שבכל הקשור לעלויות השכרת הציוד המחירים שונים ומשתנים בהתאם לגודל האירוע, מספר הצופים, איכות טיב הציוד של הספק ממנו ביצעתם את ההשכרה ונקודות נוספות כפי שהזכרנו, רק לסדר גודל נציין שהגברה להשכרה בעבור מופע של 300 איש הכולל רמקולים בהספק גבוה של 1000W, סאבים, סטנדים, מיקסר, מיקרפון וכבלים מגיע לממוצע מחירים של 800 עד 1000 ש”ח, כמובן שעל הובלה והרכבת הציוד תשלמו תוספת נוספת בתיאום עם ספק הציוד.

הגברה להופעות קטנות – במחירים לכל כיס

הופעות קטנות של עד 50 אנשים יכולים לשכור ציוד הגברה במחירים נמוכים יחסית מספקי הציוד השונים, וזה אודות לכניסתם של מערכות הקריוקי הביתיות לשוק הישראלי שהוריד משמעותית את מחירי השכרת הציוד לאירועים קטנים.

אז כמו שכבר הבנתם במידה ויש לכם מערכת קריוקי ביתית שעושה את העבודה לעניות דעתכם ולא תעשה בעיות ברגע האמת, אתם בהחלט יכולים להיעזר בה בעבור ההופעה, אך במקביל כדאי לדעת שהמחירים להשכרת ציוד הגברה בעבור סטנדאפ לאירועים קטנים הוא זול יחסית, במחירים שמתחילים החל מ 200 ש”ח לרמקול מוגבר, מיקרפון ומיקסר.

עשו את הבדיקות הרלוונטיות אצל ספקי הציוד השונים, נסו לבדוק אם לאחד מהמכרים שלכם או האורחים באירוע יש אפשרות להשאיל את מערכת הקריוקי המטורפת שברשותו איתה הוא עושה חינגות כל סוף שבוע 😉 או שתמיד תוכלו לדבר איתנו ואנחנו נשמח לעזור לכם בתהליך השכרת הציוד כחלק מהזמנת הופעת סטנדאפ פרטית.

רוצים עזרה בהשכרת ציוד הגברה ותאורה כחלק מהזמנת מופע סטנדאפ פרטי?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל שאלה והשכרת הציוד לאירוע אותו נארגן יחד אתכם!

  • MM סלאש DD סלאש YYYY
    אנא הכנס את התאריך בו התקיים המופע
    ניתן לבחור מספר אפשרויות
  • גמישים ביום ושעת המופע? אנא עדכנו אותנו שנוכל לבדוק לכם אופציות נוספות.
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Exit mobile version