מההייטק לסטנדאפ – עופר חזון הגיע ללגנסקי נתניה

צביה ברונשטיין

מבקרת תרבות ובידור

“עזב משרה טובה בהייטק והגיע לסטנדאפ”. בינינו, זה יכול היה להתפוצץ לו בפרצוף, אבל זה רק נתן לו סדרה של בדיחות מעולות על מה ההורים שלו אומרים, איך החברים מסתכלים עליו ומה מצב חשבון הבנק מאז שהחליט לעשות את המפנה הזה בחייו.

במופע האחרון שלו במועדון ההופעות לגנסקי בנתניה גילינו שכשעופר עולה לבמה זה כאילו הוא נולד עליה ונמצא שם כל חייו (למעט גיחות קצרות לדייטים). כרווק מושבע (שלאף אחד מהחברים שלו אסור ליהנות חלילה וחס, כי הם נשואים) הוא מספר על כמה הנישואין עושים לו חשק ממבט חיצוני, על דייטים מוצלחים פחות ומוצלחים ממש פחות, על ילדים (בעיקר אחיינים שלו) וכמה טוב שהם חוזרים להורים שלהם בסוף היום.

חזון על הבמה בלגנסקי נתניה, צילום: פלג אלקלעי

התחושה שאנחנו תמיד מרגישים אצלו במופעים היא שעופר בא מתוך הקהל ומדבר בגובה העיניים, זו גם הסיבה כנראה שהוא מצליח לגרום לאנשים להרגיש בנוח ולשתף את הדברים הכי מצחיקים EVER ובינינו, אין דבר יותר מצחיק מקהל שמשתף פעולה. במילה אחת: אומן!

וכאומן, הוא גם לא מפחד להזמין חברים מוכשרים להתארח במופע שלו, הפעם פגשנו לקטנה את מתן וייסמן שנתן כמה קטעים על מערכות יחסים, פדופיליה (לא מצחיק, אבל.. קורע) וגם את רועי ג’י שנתן טעימה מתוך המופע המלא והסאטירי שלו – הומור שחור, הומור נוסטלגי ואפילו תחרות שירים מתכניות ילדים עתיקות בשיתוף הקהל וגיטרה, כזו שליוותה גם את עופר בפאנצ’ים חדשים שהוא ניסה על הקהל, השיתוף פעולה ביניהם היה מצחיק בטירוף!

בקיצור, אם עוד לא הזמנתם כרטיסים למופע הבא של עופר חזון, תזמינו, כי הם נחטפים במהירות, ואל תשכחו לספר לנו איך היה 😉

פוסטר המופע הרשמי בו ביקרנו
Exit mobile version